The Rich Girl and the Impossible Order
S1, E103: Two nobles, Johann Gustav and his niece Hildegard, arrive at Nobu; Hildegard gives a complicated order that involves something tasty, but nothing smelly, spicy, sour, bitter or hard and no potatoes, porridge, eggs, bread or stew.