Knights of the Zodiac: Saint Seiya The Seventh Sense
S2, E2: Saori is struck with an arrow that only the Grand Pope can remove; Seiya, Shun, Shiryu and Hyoga must now pass through the Twelve Temples and battle the Gold Saint to get to the Grand Pope.