The Truth in the Lye
S2, E5: After Booth has a bedroom romp with his ex-girlfriend Rebecca, he gets a call from Brennan about their latest case and agrees to meet her at a condominium construction site. They're led into a partially built unit where they find the gruesome remains of a man dissolving in a bathtub of household cleaning products. After determining the victim had Brittle Bone Disease, they search a database of area BBD victims, all of whom are children, and split up to visit them in hopes of finding a connection to the dead man. When both Brennan and Booth come back with confirmation of the man's identity, they realize he was living a double life with two different families. In what first appears to be a straightforward case of jealousy and insurance money, new clues send Brennan and Booth in a completely different direction and a third suspect is brought to light.