1000-lb Roomies The Weight is Over
S1, E6: Jaz preps for surgery; Nesha gets a health wake-up call; as Jaz recovers from a fall, both women face deep emotional reckonings; reunited with her daughter, Jaz urges Nesha to make lasting changes of her own.