This Charming Man
S1, E15: Rainbow is excited to go on her first real date with Bryce for Valentine's Day; Alicia is wary to let Rainbow start dating and invites Bryce's parents over for dinner to cross-examine them; Paul gets into a fight with Bryce's dad over politics.