Threads
S1, E2: It's Fashion Week and everyone in New York is abuzz with excitement; everyone but Peter Burke. Nevertheless, when advanced technology embedded with security data is secretly woven into the fabric of a runway dress, Peter and Neal must dive into the world of fashion to stop an international criminal from completing a treacherous sale.