To Share
S1, E1: If you are having friends at home, you can offer everyone's favorites, especially those which are also unexpected and memorable. Crispy popcorn in caramel and melted chocolate with a light hazelnut aroma is one favorite. Also: condensed milk mousse with a scent of brandy, caramelized bananas and salted peanuts, and classic chocolate brownie with walnuts and slightly-sugared velvet cream.