Too Much
S5, E14: Sam finds his estranged sister in jail, heavily medicated and in a nearly catatonic state; Erica begins secret cancer treatments and refuses to let Cooper and Charlotte tell Mason; Cooper, Pete and Addison treat a drug addict's baby.