Tough Love
S6, E15: Trevor's friend comes to Fort Marshall to have surgery; Hector attempts to reconcile with Gloria; Roland and Joan struggle with reporting Marcus to his parole officer; Denise tries to move past the shooting; Claudia Joy gets lessons at the gun range.