Tower; Bad Time; Abacus And Braids; Running Through Youth; Definitely Safe Niikura
S1, E5: Nagumo is taken away by Tanabe; Nagumo and Wako try to escape, but the guardians on each floor block their path; meanwhile, Niikura continues to run recklessly, chasing the Mimineko.