Triple Threats
S1, E5: Stalked by black mambas, lions and crocs, Wes eyes the exit; Teal's bow scores a big win; as an elephant closes in, Joe rigs an alarm from scavenged wire and shell casings; Steven and Frank's bid to turn sheet metal into a roof might end in disaster.