Truth Found from an Octopus
S1, E2: While fleeing Yang, Robby and Hatchi run low on fuel, and must make an emergency stop on Mars. Once there, they enjoy the hospitality of the octopus-like Martian people, but the pair soon stumble upon their shocking secret.