Twas The Flight Before Christmas
S5, E12: On Christmas Eve, Tim and Al get stuck at the airport on the way to Binford's winter festival. Ilene makes Al choose between her and his mother. Tim and the boys beat Doc Johnson in the Christmas lighting contest.