Two Hats
S2, E9: In an effort to clarify his priorities, Brody makes a necessary phone call before things spiral further out of control. Saul teams up with Virgil and Max to dig up some information on one of their own. And while the Brody family enjoys an all-expense paid vacation of sorts, Carrie finds herself preparing for the most important breakfast meeting of her career.