Under the Gun
S6, E4: Michael, Sam and Jesse head down to the Everglades to track a lead, but things go horribly wrong when Sam is kidnapped by an unexpected foe. In prison, Fiona finds herself in hot water with a pair of dangerous inmates. An ally offers to help, in exchange for a dangerous favor.