Law & Order: Special Victims Unit Undercover Mother
S16, E15: While working under cover to bust a sex trafficking ring, Carisi meets a woman who embedded herself in the organization in hope of finding and saving her daughter; Sgt. Benson is faced with a life-changing revelation.