Utica
S1, E9: With Scipio and Cato defeated, Caesar returns home to a hero's welcome. Vorenus and Pullo's showdown with local thug Erastes gets an unexpected reprieve from Caesar. Servilia's plan to use Octavia to unearth a secret about Caesar backfires.