Uzaki-chan Wants to Hang Out! Uzaki-chan Wants to Hang Out!
S1, E1: College junior Shinichi Sakurai just wants to be alone, but loudmouthed sophomore Hana Uzaki sees it as her mission to keep him from being lonely.