K.C. Undercover Virtual Insanity
S2, E21: When K.C. goes into a virtual reality game to rescue Ernie, it becomes the craziest Halloween ever for the teen spies as they try to tackle the alternate universe and enemy agents Darci and Damon, the masterminds behind the evil game.