What About Bob?
S3, E11: Eric, Ari and Bob Ryan pitch The Ramones project to the studios, but Ari and Bob clash when both vie for the driver's seat. Turtle covets some limited-edition sneakers and Vince helps him work every possible connection to get a pair. It's finally the first day of shooting on Drama's new pilot. Will he overcome his nerves or will he blow it?