Inside Jokes What, Do You Hate Joy?
S1, E4: The Just for Laughs festival is only seven days away; some of the comics choose to reconnect with family; for those who didn't make the cut, it's a time to regroup and consider their futures; for those going, it's time to finalize their sets.