What The Constitution Means To Me
S1, E1: Fifteen-year-old Heidi Schreck earned her college tuition by winning Constitutional debate competitions across the United States. In this hilarious, hopeful, and achingly human show, Heidi resurrects her teenage self in order to trace the profound relationship between four generations of women and the founding document that shaped their lives.