Chicago Med What You Don't Know Can't Hurt You
S7, E12: Will and Stevie get stuck in the middle of a marital face-off. Dr. Blake’s entire surgical team mysteriously collapses during a liver transplant. Charles encourages Ethan to reconcile with his father.