With a Wonder and a Wild Desire
S15, E1: Meredith is seemingly distracted and struggles to stay focused, and Maggie finds herself the keeper of a big secret while Amelia and Owen try to figure out their relationship. Meanwhile, Jo and Alex's honeymoon doesn’t go exactly as planned.