With Coffee
S1, E4: Opposites balance out, at least in the universe of flavors. That's why coffee tastes so good with sweets. Belgian chocolate truffles: dense, consistent and coated with a light layer of cocoa powder. Passion fruit marshmallows, wrapped in coconut, that melt in your mouth. Or chocolate lollipops, built with moist cake and a crunchy hazelnut praline.