You Break My Heart
S5, E15: Charlotte and Cooper bring Erica to Seattle Grace to speak with Amelia, Derek and Lexie about a risky surgery; Scott wants to take his relationship with Violet to the next level; Addison is caught in the middle of a dispute about a patient.