You're Gonna Need Someone on Your Side
S12, E21: Stephanie's relationship to Kyle becomes complicated. Meanwhile, Meredith encourages Amelia and Owen to choose to be a real couple. Arizona and Callie are at odds and put their friends in the middle of an uncomfortable situation.