10 Minutes Gone
After his brother Joe is killed in a bank heist gone wrong, Frank Sullivan (Michael Chiklis) can’t remember what happened during the robbery that was only meant to take ten minutes. Along with Joe’s bartender girlfriend Claire (Meadow Williams), Frank goes on the run to find anyone who might know what went down. Everyone has a different story, and the heist’s mastermind Rex (Bruce Willis) sets out to clean up the loose ends with his personal enforcer Ivory (Lydia Hull).