All About Eve
Backstage story revolving around aspiring actress Eve Harrington. Tattered and forlorn, Eve shows up in the dressing room of Broadway mega-star Margo Channing, telling a melancholy life story to Margo and her friends. Margo takes Eve under her wing, and it appears that Eve is a conniver that uses Margo.