Anatomy
For an ambitious medical student like Paula, being chosen to take part in a prestigious anatomy course taught by a legendary professor is a dream come true. But Paula's delight quickly turns to sheer horror, when she finds a young man she met only days before lying in front of her on the dissecting table. She soon discovers that a centuries-old secret society, one known for its ruthless research on live humans, is headquartered at the same renowned institute where she is studying.