Annabelle Comes Home
Determined to keep Annabelle from wreaking more havoc, paranormal investigators Ed and Lorraine Warren lock the possessed doll in the artifacts room in their house. But when the doll awakens the room's evil spirits, it soon becomes an unholy night of terror for the couple's 10-year-old daughter, her friends and their young babysitter.