Aquaslash
High school is over for the students of Valley Hills, and they’re ending it with a huge weekend bash at Wet Valley, a reportedly haunted waterpark stuck in the 80’s where they can party like there’s no tomorrow. Five hundred dollars are up for grabs for the fastest team to fly down the slides, but the teens are unprepared for a razor-sharp surprise as someone plots to slice up the competition.