Architects: Live at The Royal Albert Hall
Architects: Live at the Royal Albert Hall is a memento of Architects' legendary performance at one of the world's most iconic venues. Directed by Tom Welsh and Taylor Fawcett, the film originally premiered as a worldwide streaming event in conjunction with the launch of the UK-based band's highly acclaimed ninth studio album, 'For Those That Wish To Exist'.