Barbie & the Diamond Castle
In this animated movie, Barbie (Kelly Sheridan) wants to teach her little sister, Stacie (Chantal Strand), the true value of friendship. So she and her best friend, Teresa (Cassidy Ladden), weave a music-infused fairy tale about Liana and Alexa, two peasant girls who have little else but each other and their love of song. When a magic mirror reveals an evil plan to destroy the Diamond Castle and end all music worldwide, Liana and Alexa bravely set out to save the day.