Bearly Asleep
Donald Duck is a winter ranger at the park and puts the bears to sleep for the winter. The bears kick Humphrey out for snoring; he sneaks into Don's cabin several times but is thrown out. Humphrey puts on a baby bonnet and convinces the other bears to take him in by posing as an orphan.