Blind Date
When Walter Davis (Bruce Willis), a nerdy executive at a financial management firm, takes a blind date to an important client dinner, he only receives one warning from his brother, who sets them up: "whatever you do, don't let her drink." Kim Basinger plays Nadia in this wild Blake Edwards comedy about what happens when Walter ignores the warning, unwittingly turning Nadia into a hilariously devastating force who wrecks his otherwise normal life. Bad turns to worse when Nadia's insanely jealous ex-boyfriend (John Larroquette) discovers them together and decides to wage a war of extermination against the unsuspecting Walter. But as Nadia gets Walter fired, beaten up, chased, shot at and arrested, what's Walter to do but fall in love with her?