Boogaloo and Graham
Jamesy and Malachy are over the moon when their soft-hearted dad presents them with two baby chicks to care for. Raising their tiny charges, declaring themselves vegetarian and dreaming of running a chicken farm, the two boys are in for a shock when their parents announce that big changes are coming to the family.