Brown Sugar
Sidney and Dre can attribute their friendship and the launch of their careers to one single childhood instant ... witnessing the birth of hip-hop on a New York street corner. Now some 15 years later, she is a revered music critic, and he is a successful, though unfulfilled, music executive. Both come to realize that their true life passions will only be fulfilled by remembering what they learned that day on the corner.