Catch and Release
A woman (Jennifer Garner) struggles to rebuild her life in the wake of her fiancé's untimely death and the discovery of secrets he kept from her. Along the way, she bonds with his best pals (Sam Jaeger, Kevin Smith), including an n'er-do-well (Timothy Olyphant) she initially disliked.