A trio of elite private investigators armed with the latest in high-tech tools, high-performance vehicles, martial arts techniques and an array of disguises unleashes their state-of-the-art skills on land, sea and air to track down a kidnapped billionaire-to-be and keep his top-secret voice-identification software out of lethal hands. They're beautiful, they're brilliant, and they work for Charlie. In "Charlie's Angels," a sexy, high-octane update of the original '70s action-comedy TV series.