Come Out in Jesus Name
Following a startling chain of events, the most controversial pastor in America, Greg Locke, took a 180-degree turn from his mainstream religious traditions and led his church into full blown revival. He and a diverse group of unconventional preachers then began to spark the most important awakening in the history of the Christian Church — through the most unlikely means — by casting out demons.