Constantine
As a suicide survivor, demon hunter John Constantine (Keanu Reeves) has literally been to hell and back -- and he knows that when he dies, he's got a one-way ticket to Satan's realm unless he can earn enough goodwill to climb God's stairway to heaven. While helping policewoman Angela Dodson (Rachel Weisz) investigate her identical twin's apparent suicide, Constantine becomes caught up in a supernatural plot involving both demonic and angelic forces. Based on the DC/Vertigo "Hellblazer" comics.