Coração Indomável
The feature film (One half of me) is based on true events and tells an incredible survival story of a Finnish woman. Jaana is a bar owner and a mother of two kids. Her spare time hobby is equestrian. Jaana lives together with a charismatic but short-tempered partner, Marko. Jaana's life is about to take total change of direction as she paralyzes in a severe accident.