Corky Romano
Corky Romano (Chris Kattan) receives a surprising call from his long-lost father, Pop (Peter Falk), an underworld crime lord who has been indicted by a grand jury. Corky must now get into the FBI and look for proof against his father. The hacker that helps him get into the FBI accidentally makes him look like a super agent. Now he must fake his way through one tough assignment after another.