Cyndi Lauper - Twelve Deadly Cyns...and Then Some
Cyndi Lauper tours a theme park, meeting strange characters and remembering her past. The film is also illustrated by a collection of Cyndi's pop videos, like "Girls Just Want To Have Fun" and "Sally's Pigeons".