Date Movie
Julia, a hopeless romantic, finally finds the man of her dreams: British gentleman Grant Fonkyerdoder. But she and her beau face many hurdles that they must overcome on the way to the altar. First, each has to meet the other's parents, then they must consult a wedding planner and foil the plot of beautiful -- but jealous -- Andy, who desperately wants to spoil her best friend's wedding.