Deep Purple: Access All Areas
For the very first time, a documentary offers an exclusive behind-the-scenes look at one of the most iconic bands in rock music history. 'Access All Areas' provides unprecedented insights into Deep Purple's tour life, showcasing intimate backstage moments and highlighting the work of the dedicated team that makes their legendary live shows possible. Deep Purple closer than ever before!