Desire Pie
A man appears in a woman's bedroom, and as they embrace, their bodies transform-sprouting extra lips and tongues to heighten pleasure. Their forms, perspectives, and surroundings continue to shift fluidly as they embark on a hallucinatory, cosmic journey of desire.