Diamonds Are Forever
While investigating mysterious activities in the world diamond market, 007 (Sean Connery) discovers that his evil nemesis Blofeld (Charles Gray) is stockpiling the gems to use in his deadly laser satellite. With the help of beautiful smuggler Tiffany Case (Jill St. John), Bond sets out to stop the madman -- as the fate of the world hangs in the balance!