Diary of a Wimpy Kid: The Long Haul
Pack your bags for more fun, more laughs and more “wimpy” mischief! In Diary of a Wimpy Kid: The Long Haul, the Heffley family road trip to Meemaw’s 90th birthday party takes a wild detour thanks to Greg’s newest scheme to attend a video gaming convention. Based on one of the best-selling book series of all time, this cross-country adventure turns into an experience the Heffleys will never forget!